Min chakrameditasjon i forgårs

#1

Summer skrev:

Poden og pappan gikk ut i hagen for å måke snø og lage snøhule, og jeg slengte på noen pølser på helt laveste varme så de kunne godgjøre seg til de kom inn igjen.

Jeg gikk litt frem og tilbake fra vinduet og datamaskinen, også så jeg at det var jo så lav varme at smøret smeltet jo nesten ikke...Så da tenkte jeg at jeg kan ha det nesten på det varmeste i ett minutt, så skrur jeg det ned igjen og lar det stå på det laveste etterpå.

Så gikk jeg å la meg for å meditere... Chakrameditasjon. Jeg hadde lagt i 20 minutter, og sovnet dypt. Plutselig våkner jeg fra dyp søvn, er lys våken, reiser meg opp, og går ut gjennom røyken, og tar pannen av platen. Sånn helt uten å tenke over hva jeg gjorde, uten å svimle (til vanlig så triller hele verden rundt og musklene mine vil ikke virke når jeg spretter opp.)

Jeg hadde glemt å skru ned, og pølsene var svarte, og det lå endel røyk i leiligheten ja... men det var ikke tatt fyr enda da.

Så ble jeg litt nysgjerrig, og klikket på i-poden igjen, og lyttet til hvor langt jeg var kommet i chakrameditasjonen. Og jeg var kommet til den biten som jobber med det chakraet som har med intuisjonen å gjøre. Mannen hadde nettopp sakt noe slikt som: connekt with feelings of intuisjon an innsight, and beeing able to see clearly. Stilig hva?

#2

Viv skrev:

Stilig at det virket slik! :)
Og ikke minst veldig bra at det gjorde det akkurat i den situasjonen.

#3

Summer skrev:

Ja, veldig bra!
Jeg tenkte jeg skulle unngå å fortelle hva som var hendt (jeg bare sier det: Jeg pleier da ikke glemme ting på platen! :liste: ), og satt på viften, og hadde på to nye pølser.

Så når de to snøhule-lagerne kom inn, så kommer HP bort og skal drikke seg et glass vann, også ser han ned på fatet som ligger ved siden av vasken og sier: He he, se på de da, to forkullede små saker... :lol:

Busted....glemte å gjemme beviset. :cool:

#4

Agun skrev:

Har noen forslag eller anbefalinger av ulike chakrameditasjoner....
Jeg er nysgjerrig på dette.........

#5

Summer skrev:

Jeg bruker "A chakra Meditation" av Glenn Harrold. Fra audible. Den er jeg veldig fornøyd med. :)