NUF Kr.650?

#1

sissi25 skrev:

Er det noen som har kjennskap til Solutions Ltd? Registrerer NUF-selskaper fra kr. 650,-. (Snikreklame: URL fjernet) :confused: :confused:

#2

HP skrev:

Jeg har ikke erfaring med denne tilbyderen, jeg har vurdert Norsk Utenlandsk Foretak (NUF), jeg har sett at der er flere som tilbyr hjelp med etablering i England, de fleste har en pris rundt 3.000,-. Fordelen med et NUF-selskap er at en får de samme rettighetene som om en har et AS, som krever 100.000 i akjsekapital.

På siden du lenket til var der to alternativ, på det første (den til 650) så det ut som at Solutions Ltd registrerte selskapet på seg selv? Det blir jo litt feil?

#3

Einar skrev:

sissi25;1640 says
Er det noen som har kjennskap til Solutions Ltd? Registrerer NUF-selskaper fra kr. 650,-. [u][/u](Snikreklame: URL fjernet) [u][/u] :confused: :confused:

For det første så er de fleste av disse NUF-aktørene enmannsselskaper som drives som bigeskjeft for forskjellige mennesker, og det ser ut til å være tilfelle her, også.

asnuf.com-domenet ble opprettet i mars i år, noe som tyder på at dette selskapet ikke har vært aktivitet lenge nok til at noen har fått noe særlig grunnlag for å vurdere dem.

Samtlige av disse NUF-selskapene videreselger løsninger fra britiske selskaper, som tar et nominelt beløp der borte for denne tjenesten.

Hvis alt dette høres greit ut, så er det jo bare å kjøre på, det dreier seg jo ikke om store beløpene uansett.

EDIT:
Åh, beklager.

Som administrator gjorde jeg en rutinesjekk. Det ble der tydelig at dette er skjult reklame, og at du selv står bak dette selskapet, og prøver å leke bruker for å reklamere for virksomheten din. Kjell Haugsdal og Solutions Ltd. driver altså med sleip skjult markedsføring. Det er jo også greit å få inn i Google sin søkemotor når noen vil undersøke om dere er en seriøs aktør.

Lykke til videre med satsningen!

#4

Snekkern skrev:

Nei, kjenner ikke til dette selskapet. Jeg kjenner til Kontorfabrikken og Firmahjelp, har hørt mye bra om de to selskapene. Personlig så brukte jeg Kontorfabrikken til å etablere NUF, men det var kun tilfeldig da de tok telefonen først da jeg endelig betemte meg. Jeg syntes både Firmahjelp og Kontorfabrikken virket mer seriøse enn de andre selskapene jeg var i kontakt med.

Er meget fornøyd med oppfølginga jeg har fått.

#5

Snekkern skrev:

Jeg fant en nyttig side om NUF nå når jeg var å letet etter info om regnskap for NUF. Kanskje noen kan få nytte av denne artikkelen som handler å registrere NUF