Mjah..

#1

Mila skrev:

I dag har jeg.. kjøpt meg mer hobbyting!! lage masse gøy

#2

Summer skrev:

Hvilke hobbyting du har kjøpt da?

#3

Mila skrev:

no perler.. å sånne pyntegreier. Har fått en hel haug med papp i forskjellige farger osv av mamma så det hadde jeg :D

#4

Summer skrev:

Så da lager du kort? fisker

#5

Mila skrev:

Å du kalte MEG for sladrehank hæ?
mumle

Jepp, lager kort :ja:

#6

Summer skrev:

Kunne vi få se?:uskyldig:

:spent:

#7

Mila skrev:

Nææh, du har sett:p

#8

Summer skrev:

Fikk det ikke frem... :uskyldig:

#9

Mila skrev:

Nææh så morsom man er i dag a...:geip:

Summer skrev:

Nei nei, jeg skal ikke mase mer jeg.
Kose deg med kortlagingen Mila! :)

Mila skrev:

Thank yah,
i will :)

:cool:

Gurus skrev:

Mila says
I dag har jeg.. kjøpt meg mer hobbyting!! *lage masse gøy*

Det har jeg gjort litt for ofte, slik at det er ikke plass til å bruke dem her på 'hobbyrommet'. Rommet har forstoppelse, materialer og ideer og utstyr fra gulv til tak .... :o

Helene skrev:

Jeg har og kjøpt meg masse hobbyting.. men vet ikke hvordan jeg skal bruke det.. har kjøpt det til skolesammenheng..

Er ikke så veldig kreativ av meg.. selv om jeg elsker å holde på med sånne ting.

Husker når jeg var mindre og gikk på "lesekurs" (altså det året de sendte meg ut av norsktimene for å gjøre meg flinkere til å lese,og jeg satt ny leserekord på 68 bøker i løpet av 1/2 år og de såg forsatt ikke at jeg har dysleksi) , dette 1/2 året gikk jeg til bestemor etter skolen for å få hjelp med leksene fordi mamma ikke hadde tid. når det nermet seg jul kjøpte vi masse lage ting og satt hver kveld etter leksene å lagde ting i lag. Bare jeg og Bestemor.. det var så koselig! ingen hadde tatt seg tid til å sette seg ned med meg sån før. eller senere for den del.