Gratis healing

#1

darkbreed skrev:

Hei alle sammen.

Jeg tilbyr gratis healing og rituelt arbeid for dem som ønsker det. Da jeg allerede har skrevet om hva det går ut på før et annet sted på engelsk, velger jeg å kopiere og lime inn. Satser på at dem fleste skjønner engelsk her :)

Kort fortalt på norsk, så har jeg en liste over folk som jeg regelmessig (daglig) driver healing (reiki samt rituelt arbeid) for, slik at jeg forhåpentligvis kan hjelpe dem med deres problemer og gjøre livet llitt lettere. Jeg sender også ut energier for lykke, hell, suksess, beskyttelse, dypere kontakt med det åndelige, bedre kontakt med din skytsengel og åndelig guide med mer.

Dette gjør jeg gratis fordi jeg synes det er noe jeg kan gjøre for folk da jeg har muligheten til å gjøre det, så dem som er interessert kan sende meg en PM (*Admin fjernet e-posten da det ikke er lov å legge det ut på åpent forum) med navn, fødselsdato og deres mest brukte epostadresse, så legger jeg deg til listen min. Har du et bilde hjelper det også.

Dem som er med på denne listen vil i tillegg til healing og rituelt arbeid også motta jevnlig et nyhetsbrev med diverse informasjon.

Som sagt inkluderer jeg nedenunder tekst jeg har skrevet på engelsk angående dette, med et slikt nyhetsbrev inkludert - helt på bunnen finnes en grenerell oversettelse til norsk angående mottakelse av energien, samt litt ekstra info på norsk:

If you want, I can sign you up on my regular healing/ritual work I do free for people. I got a list of many people whom I perform this for, and I also send out a newsletter regarding this with meditations, spiritual information, tips and tricks, and things that can be worth a thought and inspirational in the daily life.

Let me know if you want to subscribe to this healing and newsletter list and I will add you. I also perform a regular ritual to send the people on my list good energies, help them get in touch with their spiritual self, spirit guides and guardian angels, get better luck and good fortune, success and the ability to achieve whatever goal they set themselves, as long those goals are of good and ethical matter and will only be for the good of anyone involved.

All I need is your full name, date of birth and main email address.

I'll be so kind to include a newsletter I sent out to the other members on the list, as you may find the information in it useful. And you'll also get an idea what kind of newsletters I send out to the people on the mentioned list.

Below is the newsletter, I just copy and paste it in here for you:

Dear members of my "Helping Hand" ritual list and newsletter,

"Helping Hand" spiritual newsletter, #1 - by Edward Alexander. (A.K.A. Shaganoz & DarkBreed)
Websites: www.Dark-Truth.org - www.MindsVision.net - mindsvision.blogspot.com

Feel free to forward this email to anyone you feel may benefit from it, and should you know of anyone you think might like to be added in my ritual list and newsletter feel free to ask them to contact me and I shall do so.

It has been a while since I've had the chance to be in touch with most of you, but rest assure I am still here and doing my work for the higher good of all, and this email is the first issue of the "Helping Hand Newsletter" by Edward Alexander.

The purpose of this newsletter is to frequently supply you with what I find useful techniques for meditation, psychic development, spiritual insights, healing, gaining your desires, ways of getting rid of negative influences, finding greater understanding of your true multidimensional beings and all that you can achieve, as well as various spiritual and philosophical thoughts, ideas and texts of my own to contemplate on that you might find useful.

In other words, the purpose is to help you learn how to help yourself to reach your goals and desires - whatever they may be; as long they are of good and honest intentions that will be of only good benefits to yourself and anyone else involved.

This firs issue of "Helping Hand" will deal with two simple yet effective and important exercices. Some of you may be familiar with them from previous correspondance with me. In any case, I find it something I'd like everyone on the list to know about, and give everyone a chance to try this out themselves and hopefully experience the positive benefits of these exercices.

Exercice 1 - Receiving the energy

As you are signed up on my ritual list as mentioned above, I'd like to tell you a couple things you can do to increase the effects of the work I do for you, and make it easier for me to "connect" with you through the divine energy system of existence.

So here goes, step by step explanation.

  1. As I do this work on a daily basis, I recommend you to also do the following on a daily basis for maximum effect and benefits. At least I do recommend you to perform it at times you feel you need that extra "boost" and healing/spiritual/psychic energy to reach you for the purpose you have chosen.

  2. The procedure iself is fairly simple. All you have to do is a very basic relaxation meditation, be open minded, and accept to receive the energy I send to you.

  3. This is done as follows - Find a comfortable position at any time you prefere, either sitting or lying down. Doing it before going to sleep is a good time as you are more open to receiving external energy and input in a sleep mode. As you sit or lay down, relax your body, and visualize yourself open up to receive the energy of me, Edward Alexander, and say to yourself that you accept the energy I send out to reach you and benefit you and help you with your desired goals.

Then take 13 deep inhalations through your nose, where you hold the breath as long you can for each one, and slowly blow it out through your mouth. As you do this, feel your body and muscles getting more and more relaxed for each breath and each exhalation - your body becoming soft and heavy and comfortable.

Feel how you become more peaceful and at rest both physically and mentally from this simple breathing exercice.

Once the cycle of 13 inhalations have been done, send your awareness to your body, and feel how relaxed it it, how at peace you are. Imagine at this point a great brilliant pink light in the shape of a ball above your head. Make it grow stronger, try feel and visualize it above your head, and feel yourself becoming even more relaxed from this comfortable, peaceful light that is filled with love and serenity.

As the ball of brilliant pink ligh fills up, imagine it open up and sending a beam of light down trough your head, and this is the energy I am sending you, filled within that ball sent there for you - along with peace, love, relaxation, protection, cleansing and guidance in addition to the goals you have for yourself with this energy.

Feel this great light, as it enters your head, filling up your head, until your whole head is filled up completely with its great pink light and my energy flowing through you and manifesting within you the goal you have set for this energy. Imagine it spreading down from your head, down your throat, filling you up more and more with great powerful energy that will make you able to reach all of your goals. It moves down further from your throat, through your chest, filling up your chest with great pink light, and then proceeds down through your belly and all the way down to the tip of your toes. Now you are completely filled with this great pink energy light, filling you all up with your intended purpose for what you are seeking from this energy, and as it does so you feel yourself becoming more relaxed, more filled with love, and see the energy start radiating out of your body so it now also surrounds your body and make your whole body surrounded by a great glowing sphere of brilliant pink light and this powerful energy, your whole body vibrating and radiating this energy, as it is growing stronger and stronger, knowing that this power will make you reach your goals and that you are in deep contact with the spiritual energy I've sent to you as well as the great divine energy of the endless source of all that is.

Stay in this state for a while and just enjoy it, know that you are being filled with the powers and great energies to help and assist you and attune you towards your goals. Relax and let it flow through your body, up and down from head to toes, several times. Then gently make it fade away and become invisible, but know that it is still there within you and empowering you, and that you are connected with the great source of divine energy and the energy I am sending you.

At the end, once you've made it fade away, but still feel its great effects, and still know its there just that now invisible, send a thought of love and thanks to me and the Divine Source for helping you and giving you this oppurtunity. Stay with the feeling of love and joy in your being for a while, before you either go to sleep if you did it at night, or take a nice good deep breath, blow it slowly out, get up and do your daily business if done at day knowing that the energy is now within you and that each time you perform this meditation the effects will increase and the powers will be more strong and effective.

The more often you perform this exercice, the better results - as said daily basis is recommended, and it is not something that demands a lot of time, once you get into this meditation you can easily perform it all within 5 minutes or so, tough I recommend at least spending 15 minutes to half an hour on it for best effects as long you have the time on your hands.

Exercice 2 - The Power of OHM

This exercise is one you can combine with the above exercice if you want to increase the effects, if so you can do it either before or after the above meditation. It is also a great meditation to do on its own.

Mystical sounds is an ancient practice and knowledge handed down for centuries. It was, and still is used, as mantras to bring your mind and spirit into a altered state and other vibration level.

In this article I will deal with the sound "OM" and some meditation technique that is simple to do and will make you fell relaxed and calm.

I recommend that you do this exercise on daily basis to make its effects grow, do it in the morning when you wake up, and in the night before going to bed.

It is also a good exercise to perform if you are stressed, had a bad day, or just need to chill down some.

Well here is the exercise:

Sit down with you back straight in a chair, with your hands resting on your lap, one on each leg.

Take a deep fast breath, hold it as long you are able to, then exhale slowly. Hold out your air as long you are able to, before you repeat the process and inhale again. Do this 10 times.

While still sitting in the same position, imagine a bright pure glowing ball down below your feet, maybe with a golden clean glow. Imagine this ball is pure and clean, filled with love and goodness, and healing and cleansing powers. Imagine and visualize this ball start moving slowly up through your legs cleansing you, relaxing all your muscles, filling you with divine energy, as it proceeds its way further up your hips and body, relaxing every muscle on its way, purifying and cleansing and filling you with love and joy. Let the ball move up trough your body, up through your torso, and finally up trough your neck and up to the top above your head while relaxing every muscle on its way and removing all tension. Then imagine the brilliant ball of golden pure light again go down from top of your head and this time in opposite direction through your body, relaxing you, removing all tensions, making you feel good as it pass down your throat, further down your torso, belly, hip, legs and feet. Let it rest a short moment at your feet before you repeat the process again going up and down at least 10 times or until you feel comfortably relaxed and good.

While still sitting now in a very relaxed state, inhale deeply, and exhale while vibrating loudly out your mouth through your lungs the sound OM. It's supposed to follow the whole exhalation, like "OOOOOooooooohhhhmmmmmmmmmm" while at same time you feel the vibration of the sound as it flows out of you, making your body and spirit vibrate in harmony with it. Imagine that at exhalation, all worries, problems, tensions, pains and bothers is washed out of your body through the mighty OM sound, and your spirit is vibrating at a higher spiritual level. Once exhaled, repeat by inhaling again and do the same process again 12 times or so, or more if you feel like, until you feel good and relaxed.

Then sit for a moment, contemplate over what you just have done, and try feel how you have been pured, cleaned and entered a divine state of being that will stay with you.

Thats all it is to it! Keep practising it and you'll get fine results, had many positive feedbacks on this procedure. Good luck and enjoy!

Freedom and peace,
Edward Alexander
LVX

--

Mer på norsk:

Meditasjonsteknikk/motta healing energi:

Først gjør du en meditasjon for å bli mer avslappet og løsne opp i
kroppen og muskulaturen.

Det gjør du som følger:

Ligg og ta 13 dype åndedrag, for hvert åndedrag hold pusten så lenge
du kan før du blåser sakte ut av munnen mens du lar alle muskler,
nerver og spenning i kroppen mykne opp og bli avslappe. Gjør dette for
alle 13 åndedragene.

Dermed så forestiller du deg en rosa ball av energi over hodet ditt.
Prøv og se for deg den og føl den der, vibrerende og full av
helbredende evner, kjærlighet og godthet. Dette er reiki energien som
inneholder energien jeg sender deg, og den kanaliseres gjennom meg til
deg via den universielle kilden / Gud / kosmiske senter eller hva du
ønsker kalle dette.

Så sier du bare for degselv at du åpner deg for den energien jeg
sender deg via universet og ligger og slapper av mens du visualiserer
reiki energien komme ned fra universet og sprer seg gjennom kroppen
din fra hode til tå til den har fylt opp hele kroppen din. Du bør
bruke ca 30 minutt på dette mens du bare lar healing energien gjøre
sitt, reiki energien vet selv hvor den bør strømme så det er bare å
ligge og la den fylle deg opp. Kanskje du kan kjenne forskjellige
sensasjoner som varme, kulde, kiling, bevegelse eller andre ting
forskjellige steder i kroppen mens det pågår, eller andre sensasjoner.
Det varierer fra person til person.

Energien kommer ned som en stråle fra den kraftig lysende rosa
energiballen over hodet ditt, og går ned i toppen av hodet. Prøv å føl
den der i det den går ned i hodebunnen og sprer seg gjennom hodet og
blir en ny lysende rosa ball av god helbredende energi i hodet ditt.

Når du har energiballen visualisert og klarer "kjenne" den der i hode
ditt, så begynner en ny stråle å bevege seg nedover mot pannen, også
kalt det "tredje øyet" mellom øyenbrynene. Der danner den enda en
energiball full av glinsende og sterk vibrerende rosa energi. Når det
er gjort fortsetter en stråle derfroa og ned mot halsområdet hvor den
på ny fyller seg til en ny energiball. La den fylles der og kjenn og
forestill dens helbredende og behagelige energi.

Når energi ballen i halsen er skapt, lar du en ny stråle gå videre fra
halsen og ned til brystet i hjerteområdet. Der fyller du på ny en ball
av energi full av healing og kjærlighet, og merker at du blir mer og
mer avslappet jo mer du fokuserer på denne energien og energiballene
du har skapt i kroppen.

Videre går energistrålen fra energi ballen i brystet og ned til solar
plexus, mellomgulvet, og lar den gro og vokse til en fin ny varm
energi ball der også, full av rosa skinnnende energi av healing og
velvære.

Fra mellomgulvet stråler den ned til magen, og en ny energiball skapes
der, og fokuser og prøv å føl denne også på samme måte som før, før du
lar energien stråle ned fra magen og så ned til området rundt
halebeinet.

I området rundt halebeinet og nedre del av overkroppen fylles enda en
energiball som ovenfor, hvor du prøver føle og visualisere den og
kjenne dens helbredende kraft.

Fokuser så på alle energiballene du har i kroppen nå, en i hodet, en i
panna/tredje øye, en i halsen, en i brystet, en i mellomgulvet, en i
magen og en nede i halebeinsområdet.

Føl båndet som går gjennom dem alle, den rosa strålen som knytter alle
sammen, samt energi ballen over hodet ditt som energien strømmer fra
og fyller deg opp

Ligg så en stund og føl og visualiser dette, før du lar energien vokse
ut fra alle punktene i kroppen din, la strålene som forbinder alle
energiballene gro utover, til hele kroppen din er fyllt av en
avslappende, helbredende god energi. Ligg og la deg fylle helt opp av
denne behagelige rosa energien som rensker kroppen og fyller deg opp
med helbredende energi.

Så lar du den stråle videre ut, til du har den omkranset hele deg,
båden innenpå og utenpå. Og du er fyllt av et "egg" av rosa kraftig
skarp energi som pulserer og vibrerer og helbreder hele kroppen din og
fyller deg med ny god energi og åpner deg for konstant mottak av
helbredende energi slik at når du selv er oppe og driver med andre
ting så vil den helbredende energien alltid være med deg, og når du
legger deg kan du forestille deg hele prosessen igjen for å forsterke
effekten og sove bedre om kveldene.

Siden det er litt mye å huske rett frem, så lager jeg en kort
huskelapp her som du kan ha nytte av:

  1. Rosa energiball over hodet
  2. 13 dype åndedrag, hold pusten så lenge som mulig og blås ut for
    hver gang gjennom munn
  3. Si for degselv og til universet at du nå åpner deg og takknemmelig
    mottar den energien du har bedt om
  4. Energiballen over hodet sprer en strål ned til toppen av hodet, og
    skaper en ny energiball i toppen av hodet.
  5. Energiballen i toppen av hodet sprer seg som stråle ned til tredje
    øyet/pannen og lager ny energiball.
  6. Energiballen i pannen går ned i stråle til brystet ved hjertet og
    lager ny energiball der.
  7. Energiballen i brystet går ned til mellomgulvet og skaper ny energiball der.
  8. Energiballen i mellomgulvet går ned til magen og lager ny energiball der
  9. Energiballen i magen går ned i halebeinet og lager en ny energiball der.
  10. Energien fra alle energiballene og strålene som kobler dem sammen
    sprer seg ut gjennom hele kroppen
  11. Energien i hele kroppen sprer seg utover kroppen og omringer hele kroppen
  12. Ligg og slapp av en stund med enerigen gjennom hele kroppen, inne
    i kroppen og utenpå
  13. Slapp av en stund, tenk på energien du nettop har mottatt og vær
    takknemmelig til universet, før du går opp og gjør dine daglige
    gjøremål.

Vit at etterpå er energien alltid med deg, så etter øvelsen
forestiller du deg at energien fortsatt er der, med energiballene og
det hele , men dem bir bare usynlige.

Denne øvelsen kan gjøres når som helst, om du skulle ønske ro og fred
og fylles med harmoni, så er det greit å sette av 30 min til denne
øvelsen. Er også bra øvelse om natta før du sover.

I universet/det åndelige, hvor denne energien kommer fra, så finnes
ikke tid og rom, så det er ikke nødvendig at vi gjør dette på nøyaktig
samme tidspunkt, da energien vil være der til du "henter" den uansett
etter at jeg har sendt den ut. Jeg sender den ikke ut direkte, men
kanaliserer den gjennom meg fra den universielle energien, fra
selveste kilden av alt.

Men det har ofte en viss bedre effekt om man gjør det samtidig
synkronisert da energien da kan gå direkte fra sender til mottaker så
vi kan jo prøve sette opp noen tidspunkt vi kan gjøre det på.
Anbefaler en 3-4 ganger. Etter det så kan du bare gjøre øvelsen
ovenfor så er energien der alltid for deg, den er der nå også for den
saks skyld, jeg hjelper bare til med å la deg motta den, men når du
lærer deg øvelsen ovenfor kan du når som helst motta energien selv.

Det er veldig lurt å prøve gjøre det til en daglig rutine, f.eks hver
morgen før du står opp bruke en 15 minutt på det, eller hver kveld du
legger deg. Eller ta en halvtimes avslappings stund etter jobb hvor du
gjør det osv.

Øvelsen åpner og styrker energisentre i kroppen, kalt "chakraer", som
gjør at energien for flyte mer fritt og uforstyrret gjennom kroppen,
som igjen fører til bedre harmoni og balanse mellom kropp, sinn og
sjel. I tillegg sender øvelsen ekstra energi direkte rettet mot
healing og selvutvikling, og den balanserer og utvider auraen, og
fjerner blokkeringer i kroppens energi system osv. Som med annen
trening, f.eks styrketrening, så er det viktig å drive på regelmessig,
ellers mister man musklene fort. Det samme gjelder meditasjon og det
åndelige.

Videre info:

Den kan virke veldig bra selv på distanse fordi energien sendes
gjennom tid og rom og har ingen begrensinger. Universet er mentalt, og
vi er alle del av den universielle kilden, og dermed finnes det en
"kollektiv bevissthet" som alle er del av. Det vil si at vi er en del
av det kosmiske, det samme er tankene våre, og det vi fokuserer og
tenker på sendes ut i den kosmiske kilden, og det vil ofte manifestere
seg i livet.

Et eksempel er helbredelse. Bruker man sinnet og tankene på å se for
seg selvselv som frisk og fin og visualisere det, og virkelig prøve å
innbille seg at man er frisk og fin og føle den helbredende kraften
som kommer, så kan det være nok til at man blir frisk og fin fordi det
er hva man sender ut til den kosmiske energien og sier "jeg er frisk
og fin med god helse, og jeg takker deg Gud (eller universielle kilde
eller hva du ønsker kalle det) for at du har gjort meg frisk og fin"

Da mottar den kosmiske kilden meldingen om at du er frisk og fin, og
vil da sende tilbake energi for å manifistere det.

Positiv tenking heter det.. Prinsippet er enkelt. Det man fokuserer og
tenker på, det manifesterer seg i fysiske virkelighet.

Om man går og tenker "jeg håper du vil gjøre meg frisk Gud" så blir
det bare med det - håpet . Den universielle kilden mottar bare ditt
håp om å bli frisk, og sender så det tilbake, så du blir bare igjen
med håpet fordi det er hva du fokuserer på. Det er forskjellen , man
må være konkret, se for seg at man har det man vil ha NÅ, og takke
Gud/kilden for at man har fått det. Så manifesterer det seg slik etter
hvert.

En person som bare går rundt og tenker negativt vil kun få negative
erfaringer, fordi han sender ut negativ energi, og det er et prinsipp
som heter "Tiltrekningens lov" som går ut på det jeg nevnte, at det
man ser for seg og fokuserer på er det man får tilbake.

Det gjelder fysisk handling også, er mann snill og høflig, hjelper
folk som trenger det, gjør gode gjerninger, så får man det tilbake.
"Man høster som man sår".

Så når du utfører den meditasjonen jeg beskrev for deg, visualiser deg
selv i full beste helse, og virkelig prøv å kjenn og se for deg at du
har perfekt helste NÅ, og takk den universielle kilden for at den har
gitt deg så god helse.

Har du lyst på noe, så ikke tenk på at du har lyst på det, men som
ovenfor se for deg at du HAR det akkurat NÅ, og prøv å se for deg så
godt du kan åssen det er å ha det akkurat nå og takk kilden for at du
har fått det. Om du bare tenker at du har lyst på noe, så er det
lysten som det fokuseres på og da er det bare lysten du blir værende
med.

Du bør gå i en bokhandel og spør om dem har boken og DVDen "The
Secret" (Hemmeligheten). Den er meget bra og forteller disse tingene
på en grei og fornuftig måte som er enkel å forstå med mange
vellykkede mennesker som takker sin suksess med dette prinsippet
(eller universielle loven)

Jo mer man mediterer, visualiserer og ser for seg ting som om man har
det NÅ, dess mer sjans for at det materialiserer seg i virkeligheten,
positiv tenking er en veldig viktig del av å forbedre segselv på alle
områder. Man kan bruke det for å få bedre økonomi (f.eks se for seg en
forfremmelse, vinne i lotto osv, få bedre helse, bli fylt med mer
kjærlighet, indre fred og ro osv)

Driver du med dette daglig vil du fort se resultatene, og etterhvert
vil det bli en helt vanlig del av hverdagen og du vil forstå mer av
hvordan ting henger sammen og hvorfor ting skjer som dem gjør.

Vel så det var det for nå, er noen interessert i å bli lagt på min gratis healing liste er det bare å maile meg på (** Admin tok bort e-posten, send PM for å utveksle e-post da det ikke er lov å ha det i åpent forum) med navn, fødselsdato, epostadresse og gjerne et bilde om mulig.

Jeg kan ikke love noen full helbredelse da mange faktorer spiller en rolle i helbredelsesprosessen, men jeg kan love at jeg vil gjøre mitt beste med å sende deg helbredende energi og gode tanker for en positiv fremtid gjennom meditasjon.

#2

darkbreed skrev:

Her er en gratis mp3 fil av en av mine hypno-meditasjon sesjoner.

Denne er Fjernhealing, og er veiledet meditasjon til overnevnte meditasjon som kalles " Exercice 1 - Receiving the energy" og som også er beskrevet på norsk under " Meditasjonsteknikk/motta healing energi"

Høyreklikk og velg Save as.. / Lagre som.. her:
www.dark-truth.net/mindsvision/audio/Fjernhealing.mp3

Hodetelefoner anbefales på det sterkeste da jeg bruker lydfrekvenser og hjernebølgeteknikk i bakgrunnsmusikken/lyden for å hjelpe med å lede hjernen ned i riktig tilstand.

Håper den faller i smak for noen!

#3

Madam Mim skrev:

Hei - la inn lydfila på ipod'en min,jeg. Deilig og energigivende.
Tusen takk!:klem:

#4

Sverre Avnskog skrev:

Hei!

Jeg tilbyr også gratis healing! Besøk gjerne min webside:
www.vandrermotlyset.net

Der presenterer jeg også den meget spennende danske boken, Vandrer mod Lyset!, utgitt i 1920.

Med vennlig hilsen
Sverre

#5

Lillefrøken skrev:

Hjertlig tusen takk for gratis fjernhealing! Det var utrolig flott!!

#6

Sverre Avnskog skrev:

Hei "Lillefrøken"!

Så flott at du har nytte av fjernhealingen! Jeg kan bare oppfordre alle som ønsker å oppleve et kraftig energipåfyll om å sjekke websiden min! Jeg følger opp alle som kontakter meg over lang tid. Helt gratis!

Mvh
Sverre Avnskog:)

#7

darkbreed skrev:

En liten oppdatering om at fjernhealing meditasjonen jeg har lagt ut i mp3 format nå er flyttet til denne lenken: www.mindsvision.net/fjernhealing.mp3

Ellers takker jeg alle som har kontaktet meg og uttrykt sine gode opplevelser med mine meditasjoner og healing arbeid, og jeg håper mange flere får nytte av det :)

Sjekk ellers mine sider PleiadianTalk.blogspot.com og ReikiSkolen.blogspot.com og søk gjerne opp artiklene mine på www.unexplained-mysteries.com også, hvor jeg også kaller meg darkbreed i forum seksjonen.

Med beste hilsener og ønsker om dyp fred,
-E. Alexander

#8

Sverre Avnskog skrev:

Hei!

Om noen lurer på om jeg fortsatt gir gratis fjernhealing, så kan jeg bekrefte at det gjør jeg! Jeg mottar henvendelser jevnt og trutt via min webside: www.vandrermotlyset.net

Der finner du alle de opplysningene du trenger for å komme i kontakt med meg. Og det er fremdeles helt gratis. Det utrolig flotte med å gi healing til andre mennesker, er at men også styrker og øker sin egen livsenergi. Det er definitivt en vinn-vinn-situasjon for begge parter.

Jeg fjernhealer alle som kontakter meg opptil flere ganger pr uke, som regel ca en time hver gang. Har fått mange gode tilbakemeldinger. :)

Med vennlig hilsen
Sverre Avnskog