Kosttilskudd for å slappe av

#1

Summer skrev:

Jeg har veldig spente muskler, og bruker dobbel dagsdose eller mer av magnesium med god effekt. 400mg 2x daglig. Det slipper godt ned spenningene.
I tillegg har jeg veldig god erfaring med rooibos te for å roe ned indre uro/spenning.

Noen med andre erfaringer?

#2

Kristina skrev:

Jeg bruker å drikke god-natt-te fra helsekosten, og det virker veldig godt på meg. Må ikke finne på å drikke den på dagen, he-he.

#3

Summer skrev:

Ja, det er sant,- den må jeg huske på å kjøpe ny av. :)

Lenge siden jeg drakk den, men hadde jo kjempegod effekt. Takk for påmminnelsen.:)

#4

nøtta skrev:

og havreolje .... hjelper kjempe godt på nattesøvnen ! og speninger i kroppen, virker beroligende ....

:klem:

#5

Summer skrev:

Hvor får man tak i havreolje da?
Og er det garantert glutenfritt?

#6

nøtta skrev:

Lise says
Hvor får man tak i havreolje da? Og er det garantert glutenfritt?

du får kjøpt det på helsekosten , jeg har ikke prøvd det men vennina mi er kjempe fornøyd - hun måtte ha den med på ferie til utlandet :D

#7

Summer skrev:

Flottings! :)

#8

nøtta skrev:

Hei !

jeg var på helsekosten i dag , hun i kassen viste ikke så jeg fikk henne til og ringe til leverandøren ( hva skjer med meg om dagen a ? jeg tør aldri sånne ting ....) og de var glutenfrie , fordi det bare er havre ekstrakt .....

men så synes jeg hun styra så fælt at jeg følte at jeg måtte kjøpe en flaske da ( dette er typisk meg ) :p:p

på flasken står det Avena sativa - bra for ditt velvære når du er urolig.

Jeg viste den til mamma og hun sa at hun hadde en flaske i kjøleskapet som hun hadde gitt til meg og søsknene mine når vi var små og ikke fikk sove hun sa at det hjalp veldig, men det smakte ikke så godt så etter en stund nektet vi og ta det :rolleyes: Og vennina mi er jo som sagt veldig fornøyd ! så jeg har faktisk litt trua på dette jeg .... :)

#9

Summer skrev:

Tusen takk. :) Flinke nøtta!

JBR skrev:

Det finnes iallefall et par kosttilskudd med EU-godkjente ingredienser som hjelper deg å slappe av og som hjelper mot uro. For eksempel dette

Problemet er at disse er markedsføres som sovemidler og naturlig nok kan/vil gjøre deg vel trøtt.