Noen som skal på Silva Ultramind?

#1

Snowboy skrev:

Hei alle!

Er helt ny her... Jeg lurte på om det er noen som skal på Silva Ultramind nå 24.-26. august? Håper å treffe på noen som skal "samme vei" som meg. Er kjempeskeptisk til dette, men føler bare at jeg må forsøke (er så utrolig nysgjerrig). Jeg har jo ingenting å tape på det.
Oppdatert:
Informasjonsforedraget var interessant og mange store løfter. Gleder meg mer og mer til selve kurset. Under en liten "demo" kunne jeg faktisk se et energibytte med egne øyne. Det var litt spesielt.

#2

HP skrev:

Jeg har vært på kurs i Silva Metoden (ikke UltraMind). Jeg syns det var kjempespennende, selv om der var enkelte elementer jeg var skeptisk til. Før kurset så hadde jeg litt bilder i hodet om at det ville være noe magisk over å være "på nivå", og det var det ikke, akkurat som vanlig bare mye klarere. Lykke til på kurs, og kom gjerne med en rapport.

Og, velkommen!

#3

Viv skrev:

Skal ikke dit, men har veldig lyst til å høre om hvordan det var. :)

#4

Snowboy skrev:

Viv;1633 says
Skal ikke dit, men har veldig lyst til å høre om hvordan det var. :)

He he, skal komme med en liten rapport om min opplevelse på kurset. Nå er det bare to dager igjen...

#5

HP skrev:

Snowboy;1639 says
He he, skal komme med en liten rapport om min opplevelse på kurset. Nå er det bare to dager igjen...

Hvordan var kurset? :)

#6

Snowboy skrev:

Hei!

Ja, nå har jeg fått en del tid på meg til å ta inn over meg alt vi lærte på kurset. Det var jo en, for meg, merkelig opplevelse. Ti timer på en stol (ikke så veldig behagelig stol heller) gikk overraskende fort. Den værste dagen var faktisk fredagen, da vi bare skulle sitte 5 timer.
Selve kurset var både givende og overraskende. Hadde ikke trodd at jeg skulle "få til" dette med klarsynthet og det å hente ut informasjon fra en gjenstand. Men det virker altså og nå driver jeg og trener på dette. Også healing har vi lært. Etter kurset har jeg hatt en kraftig nedtur. Men også den har i grunnen vært positiv. Jeg har med teknikkene endret endel av fortiden min og dermed fjernet en god del hindringer for min egen utvikling.
Kurset var uten tvil nyttig. Etter kurset blir man litt "overlatt" til seg selv. Du lærer teknikkene på kurset, men må øve på egen hånd etterpå. Personlig har jeg hatt sånn middels nytte av kurset, men det skyldes at jeg har "for lite tid". Og det er den delen jeg jobber med nå, nemlig å skaffe mer tid til øvelse.
Jo mer jeg får øvd, desto mer hekta blir jeg. Kan trygt anbefale kurset. Men vær forberedt på mye selvstudium.

#7

aradia_12 skrev:

Finner ikke kurs i norge jeg... norske siden kommer ikke frem...har noen en oversikt?

Er så nysgjerrig på om dette er noe for meg.

På forhånd takk! :)

#8

Summer skrev:

aradia_12;1652 says
Finner ikke kurs i norge jeg... norske siden kommer ikke frem...har noen en oversikt?

Er så nysgjerrig på om dette er noe for meg.

På forhånd takk! :)

www.silvaultramind.no/hoved/silva/static/nyheter.do?news=21

#9

Summer skrev:

Snowboy: Ja, det er nøkler som man skal integrere og øve på selv. Jeg gleder meg til jeg skal på oppfriskningskurs.

Snowboy skrev:

aradia_12;1652 says
Finner ikke kurs i norge jeg... norske siden kommer ikke frem...har noen en oversikt?

Er så nysgjerrig på om dette er noe for meg.

På forhånd takk! :)

Selvfølgelig er dette noe for deg. :cool: Min tanke var at om det er noe i dette, så ville det være helt for galt å ikke ta det i bruk. Fikk mange bekreftelser underveis, og et par skikkelige overraskelser, særlig det med klarsyn. Og det å ta i en gjenstand og faktisk hente ut riktig og presis informasjon fra den. Men du må være forberedt på å jobbe mye på egenhånd. Mye selvstudier med andre ord. Øvelse gjør mester. Man blir lett hekta når man får til ting og når man ser resultater. Av og til møter du motstand. Du kan nå bortgjemte minner som hindrer deg i å oppnå dine mål. Disse kan være direkte ubehagelig å "konfrontere". Heldigvis slipper du å gjøre dette på kurset, men du lærer teknikker for å håndtere dette selv hjemme.
Jeg skal på oppfriskingskurs igjen i desember i Oslo. Gleder meg allerede.

Lykke til!

Bedre, bedre og bedre!