Noen som har lest Eric Pearl?

#1

Gurus skrev:

Noen der ute som har lest Eric Pearl: Vekk din indre healer? I tilfelle, hva slags intrykk gjorde den på dere?
[font=Comic Sans MS][/font]
Jeg synes historien om livet hans var drivende spennende. Resten har jeg vanskelig for å ta stilling til, men forholder meg relativt åpen. Jeg føler at det prikker i hendene når jeg tenker på boken, men har vanskelig for å tro at gaven hans kan smitte, til og med bare ved å lese en bok. Noen som har opplevd noe etter å ha lest boken? Noen som har vært på seminar?

#2

Summer skrev:

Jeg har ikke lest. Kansje jeg skal få HP til å gå innom biblioteket i dag?
Gjelder dette evner til bruk på andre, eller seg selv? Eller kansje sikkert begge deler?

#3

Gurus skrev:

Med denne ernegien skal man kunne heale både seg selv og andre. Spennende og veldig mystisk!

Fant forum her, så da føler jeg meg ikke så ensom lenger. Men ikke mindre mystisk!

www.reconnection.no/

Dette er en beskrivelse av boken.

www.yogasenteret.no/Artikler/artikkel.php?article_id=138

#4

Summer skrev:

Gurus says
[url="http://www.reconnection.no/"][/url]

Dette er en beskrivelse av boken.

www.yogasenteret.no/Artikler/artikkel.php?article_id=138

Wow, dette hørtes.... ja, hva skal jeg si... litt utrolig ut. Gleder meg til å lese boken, den kommer i morgen. :) Men jeg tenker jo litt sånn at, dersom han har tre dna- strenger, så skulle det vel ikke være så vanskelig å avdekke dette i en dna test?

#5

Gomp skrev:

Glimrende bok! :)

Leser slutten nå. ;)

Veldig mye av det samme jeg har vokst opp med. Min far er "healer", og jeg har blitt opdratt til å vite om mer enn denne meneskelige delen, alene.. Så det er mye jeg er enig i der!

#6

jakob skrev:

har jort det=) fikk prikkingen i hendene mens jeg holdt på å lese om hvordan han "aktiverte" hendene til folk. har også prøvd å heale meg selv og det var faktisk lett! bare gjør sånn som han har skrevet i boka.
synes boka var kjempespennende! jeg som aldri leser bøker engang.

#7

Gurus skrev:

jakob says
jeg som aldri leser bøker engang.

Hva fikk det til å lese denne boken da?

#8

jakob skrev:

var på campingtur, men det var kjedelig å jeg kjedet meg(noe som er ganske naturlig for en 15 åring:) ) så sa pappa at jeg skule lese en bok. vanligvis leser jeg de 30 første sidene så slutter jeg å lese, men den boka var så innteresant at jeg ble liggende å lese til langt på natt!

#9

Gurus skrev:

Da har vel pappa også lest den da? Så du har noen å prate med? Jeg har en mistanke om at du har funnet forumet også. Der kan man lese i timesvis, til øynene blir stor og runde. Men ta ikke til deg mer en du kan fordøye da. OK? En annen spennende bok er "Sjelereiser" av Michael Newton.

jakob skrev:

du mistenker rett:ja: det forumet var kjempe innteresant! han har lest den, men snakker ikke om det... men jeg har en bror som jeg lot se det forumet i går og nå skal han også lese boka så...

jarame skrev:

Gurus;1215 says
Noen der ute som har lest Eric Pearl: Vekk din indre healer? I tilfelle, hva slags intrykk gjorde den på dere?

Jeg synes historien om livet hans var drivende spennende. Resten har jeg vanskelig for å ta stilling til, men forholder meg relativt åpen. Jeg føler at det prikker i hendene når jeg tenker på boken, men har vanskelig for å tro at gaven hans kan smitte, til og med bare ved å lese en bok. Noen som har opplevd noe etter å ha lest boken? Noen som har vært på seminar?

Hei. Ja jeg har lest Vekk Din Indre Healer, og det var ganske fantastisk. Jeg har faktisk greid å aktivere hendene etter instruksjonen i boken, og denne opplevelsen er sannelig noe for seg selv. Og faktisk virker det også.
Jarame

jarame skrev:

Hei. Ja jeg har lest Vekk Din Indre Healer, og det var ganske fantastisk. Greide faktisk å aktivere hendene etter instruksjonen i boken, og det virker også. Har greid å få en venn med leddgikt i hendene til å skrive på PC. Og nei, jeg har ikke vært på seminar.

Mvh. Jarame

Natural skrev:

Gurus;1215 says
Noen der ute som har lest Eric Pearl: Vekk din indre healer? Noen som har opplevd noe etter å ha lest boken?

Leste den i går fra perm til perm. Facinerende og framstilt så genialt enkelt at den kan få de fleste til å tvile.
Idet jeg satte meg i bilen etter å ha lånt boken på biblioteket, slo radioen seg på i bilen uten at tenningen var påslått, noe som ikke har skjedd før, men som kan være en tilfeldighet.
Prøvde selv å få kontakt med energiene for første gang noe over midnatt. Kunne ikke føle noe i hendene men følte masse iling i nakke, skuldre og hode; nærmest som en form for frykt eller kuldefølelse/iling. Dessuten begynte flere av lampene i stua mi å blinke kraftig. Blinkingen pågikk i 5-15 sekunder og satte meg en god del ut.
Ved neste forsøk blinket en av lampene men denne gangen redusert.
Deretter prøvde jeg 3-5 ganger til, men uten å føle særlig mye og uten at lysene på stua blinket igjen.

Noen som vet om denne blinkingen kan sees på som en form for bekreftelse? (Hvor klar beskjed trenger egentlig en tviler) :)

Har avtalt en time med en healer i Trondheim som kjenner til Pearl´s teknikker.

Ser fram til dette.

john jaabaek skrev:

Det er over 3 år siden jeg leste boken til Eric Pear. Jo, Recoonective Healing 'smitter' via frekvenser. Hvordan dette kan skje via en bok, vet jeg ikke.
Jeg leste boken på ca 10 timer. Kjente frekvensene i hendene mine. Testet om min datter kjente noe om jeg forsøkte å finne henne med hendene mine på avstand. Resultatet var at hun også kjente denne spesielle følelsen i hendene sine. Vi lekte litt sammen med dette og så begynte det elektriske anlegget i huset å blinke.

Boken "The Book of Knowledge - The Keys of Enoch" står nevnt i forbindelse med Eric Pearls reconnection. Denne boken kom på trykk 20 år før Eric Pearl fikk sin reconnection. Det det der står skrevet om Reconnective Healing, er det samme som ofte skjer under en reconnective healingsesjon - cellestrukturer regenereres.

Ta håndflatene dine mot hverandre med ca 2 cm avstand. Tenk at du plasserer en krok i hver håndflate og fester en strikk mellom disse 2 krokene. Stram opp hendene dine og sprik med fingrene det du klarer. Dra hendene langsomt fra hverandre og strekk strikken. Dette er i prinsippet det samme jeg gjør under en healingsesjon; Jeg finner en krok hos klienten med den ene hånden min først. Så gjør jeg det samme med min andre hånd. Så strekker jeg disse strikkene hver for seg. Jo lengre strikkene er strukket, jo bedre effekt.

Ta gjerne kontakt.

Vennlig hilsen

John H. Jaabæk.

Tobben skrev:

Jeg holder på å lese boken nå og det var "rart" å lese om hva andre har opplevd etter å ha lest boka.
Det jeg opplever er at jeg kan ikke lese mer enn to til tre kapitler om gangen, for da kiler det så veldig inne i håndflatene, mine at jeg må bare legge boka fra meg.
Det samme skjer når jeg tar for meg boken igjen. Jeg har lest andre bøker om emnet, men uten samme reaksjon.

nomus skrev:

Jeg har lest boka til Eric Pearl samt vært på foredrag med han. Jeg kan personlig si at dette har forandret mitt grunnleggende syn på virkeligheten. Det er så herlig å høre at mange har opplevd denne prikkingen og energien mens og etter de har lest boka hans :)

Jeg har selv lenge vært interessert i åndelighet og store spørsmål i livet....Livet mitt forandret seg etter at jeg plukket opp en bok av Louise Hay om tankens kraft osv.. etter jeg begynte å praktisere hennes teknikker, ble livet mitt drastisk bedre og jeg fikk mye mer selvinnsikt osv... Jeg opplevde stadig nye hendelser som var så utrolige at de fikk meg til å riste på hodet.. Uansett.. jeg er en naturlig skeptiker og det skal mye til før jeg virkelig kan stole på at noe eventuelt er troverdig eller virkelig... Jeg har lært meg at du må spørre og ha tillit til at du får et svar av universet, så jeg spurte om jeg kunne få en fysisk manifestasjon på åndelighet, slik at jeg for fult kunne stole på at det var noe mer... to uker etterpå så jeg "tilfeldig" en anonse i avisa (jeg leser aldri anonser) der det var reklame for et foredrag med "den berømte healeren Eric Pearl" Jeg hadde aldri hørt om fyren, men fikk en feeling av at jeg måtte dra dit, så etter en liten stund hadde jeg kjøpt meg billett. Senere så jeg et langt intervju med han på youtube og ble mer og mer skeptisk samtidlig som jeg må innrømme at jeg ble ganske spent også.

Da dagen endelig var her og jeg stilte meg i kø utenfor hallen der foredraget skulle holdes, ble jeg med en gang oppløftet av den positive feelingen i køen. Jeg hadde migrene denne dagen men den lettet idet jeg stilte meg i køen. Foredraget var helt fantastisk og ganske overveldende. Han healet en mann med skulderskade på senen. Hans kone og han selv var helt forbløffet. Det var herlig å se lettelsen i øynene hans etterpå. Det var boksignering etterpå og jeg fikk boka mi signert :D
det sto mennesker som var healere og demonstrerte for folk hvordan energiene føltes ved å la oss få kjenne den i hånden.

Da jeg kom hjem, prøvde jeg å fokusere på hendene mine og merket med en gang et tydelig press i begge håndflatene. Etter dette har det bare tatt av...har tatt selvhealing på megselv flere ganger der Jeg har opplevd at kroppsdeler har beveget seg og veldig mye mer.... Nå praktiserer jeg på venner og bekjente som spør om det og alle har disse karakteristiske "registreringene" under healingene. Jeg skal etterhvert nå ta reconnective healing kurs 1-2 og etterhvert også 3. Gleder meg som et lite barn :D

venter på min reconnection nå og er spent ! ellers kan jeg si at disse energiene har forandret min tankegang og mitt liv KUN til det positive.. anbefales alle som er litt nysgjerrig ;)