Silvametoden?

#1

HP skrev:

Er det noen som bruker Silvametoden her? Eller som har tatt kurs? Eller som har lest boken og bruker noen av teknikkene?

Jeg har tatt Silvakurs, men jeg bruker det ikke så flittig som jeg skulle ønske. Jeg "teller meg på nivå"(Silvaterminologi) når jeg skal meditere eller konsentrere meg om noe, og det hender jeg stiller den mentale vekkerklokken for å våkne til rett tid.

Laboratorieassistentene mine fikk jeg ikke riktig fram, så laboratoriet er ikke så nyttig som det kunne vært. Trenger et oppfriskingskurs :p

#2

Summer skrev:

Jeg gjør! :p

Jeg har skrevet mer om det her.

Gleder meg til vi kan ta et oppfriskningskurs! :ja:

#3

Maho skrev:

HP says
Er det noen som bruker Silvametoden her? Eller som har tatt kurs? Eller som har lest boken og bruker noen av teknikkene?

Jeg har tatt Silvakurs, men jeg bruker det ikke så flittig som jeg skulle ønske. Jeg "teller meg på nivå"(Silvaterminologi) når jeg skal meditere eller konsentrere meg om noe, og det hender jeg stiller den mentale vekkerklokken for å våkne til rett tid.

Laboratorieassistentene mine fikk jeg ikke riktig fram, så laboratoriet er ikke så nyttig som det kunne vært. Trenger et oppfriskingskurs :p

Jeg har tatt kurs, lest 2 bøker om Silvametoden + lest mye og kjøpt cd'er fra Silva Ultramind (USA). Går på nivå 2-3 ganger om dagen. Har kjempe nytte av det.

#4

Eva skrev:

Jeg har også tatt Silvakurs, men bruker det ikke så mye som jeg burde. Dog bruker jeg veldig ofte 3-finger teknikken, og den funker jo nesten hver gang. Er det noe viktig jeg skal huske bruker jeg en knak. Skal jeg mediterer bruker jeg å telle meg ned, og det med god effekt.

#5

Maud skrev:

Jeg skal på silva-kurs til helgen!!!

Jeg kjøpte silva-boka for 9-10 år siden, og har satt meg inn i teknikkene, men føler at jeg går på en glassvegg. Jeg ser at det er noe der foran meg, men blir forhindret i å nå fram.
For ett år siden var en venninne på kurs, og det hun fortalte meg gjorde meg bestemt på at jeg skulle ta kurs når jeg hadde penger til det.
Forrige uke var det et info-møte om silva som jeg var på, og jeg følte virkelig at jeg var kommet "hjem". Jeg som har så lite penger at jeg såvidt klarer å holde hodet over vannet fra måned til måned, har på et mirakuløst vis klart å skrape sammen pengene til kurset!

Gleder meg helt villt!!!

#6

Targetyou skrev:

Heia.. har lest litt om silvametoden og får boken snart... tenkte meg og ta kurset så fort jeg har penger til det:) men noen som vet hvor mye kurset koster?? håper på svar:):)

#7

Summer skrev:

Påmeldingen er bindende. Fullstendig innbetaling av kursavgiften skal skje før kursstart. Bekreftelse for deltagelse med nødvendige praktiske opplysninger sendes deg før kursstart.

Kursavgiften er kr. 4400,-. Redusert pris for studenter under 30 år, pensjonister og registrerte arbeidsledige er kr. 3600,- Når ektepar deltar på samme kurs og betaler selv, får den ene redusert pris. Når påmeldingen skjer i god tid før kurset ber vi om innbetaling av et depositum på kr. 500,-. For å oppnå redusert pris, uansett grunn, må dette avtales ved påmelding og dokumenteres på forhånd. Delbetaling kan avtales.

For barn og ungdom på barne- og ungdomskurs er kursavgiften kr. 3400,- pr. person. Det gis samme rett til repetisjon resten av livet - også på voksenkurs.

Kursavgiften inkluderer meget detaljert kurshåndbok og rett til å repetere kurset så mange ganger du vil over hele verden, ved kun å betale et gebyr til dekning av administrasjonsutgifter og lokalleie. I Norge er dette p.t. kr. 400,-. Påmelding til repetisjon skjer som for nye deltakere.

Våre videregående kurs, Silva Graduate Seminar og Silva Ultra Seminar, koster kr. 2800,00 og forutsetter at du har deltatt på kurset i SilvaMetoden eller har øvelse i mentalt arbeid. Til disse seminarene henter vi inn internasjonale instruktører og/eller særlig kvalifiserte instruktører for det aktuelle kurset. Også her gjelder det at når du har tatt kurset en gang kan du repetere det så ofte du ønsker og så mange ganger du vil over hele verden. I Norge koster det det samme som å repetere SilvaMetoden, kr. 400,00.

Klippet og limt fra [url]www.silva.no[/url].

#8

Targetyou skrev:

takk for raskt svar:) skal ta kurset så fort jeg har spart opp peng, vist jeg ikkje får dekket det av noe legehjelp..:) tror det hjelper meg mye og ta det kurset. har lett etter hjelpemiddler lenge nå for jeg sliter med hverdagen. når jeg såg kursanonsen ble jeg dritgla og følte energi med en gang. håper det hjelper:):)

#9

Slettet bruker skrev:

Hei! Jeg er utrolig fasinert av denne "Silva". Etter en litt heftig uke på jobben fikk jeg lagt en krystall som var ladet i hånda mi og kjente raskt en beroligende energi. da ble jeg veldig fasinert av dette med eneriger, meditasjon osv. har en kollega som prøver som bare det å få meg med på kurs!har så lyst, samtidig som det er litt nifst... spør meg ikke hvorfor!:rolleyes: Har lånt boka om metoden og skal prøve å få et lite innblikk i det. Har også kjent energier over og i meg, så jeg vet i allefall at jeg er mottakelig for både det ene og det andre... :snill: