Prikker

#1

Kaffè skrev:

Bare lurer litt på hvorfor jeg ikke ser de.

#2

Summer skrev:

Hvilke prikker?

#3

HP skrev:

Thea says
Bare lurer litt på hvorfor jeg ikke ser de.

Alle begynner med 2 grønne prikker her (100). Unntatt meg og einar som registrerte oss før endringen ble gjort. Skal fikses. :)

#4

Kaffè skrev:

Tenker inne på kontrollpanelet.

Ikke så viktig egentlig.

#5

HP skrev:

Har du sjekket i det siste? :)

#6

Kaffè skrev:

Og jammen var de der ikke nå. :)

#7

Viv skrev:

Hva kommer det av at jeg ikke ser hvem prikkene kommer fra?

#8

Summer skrev:

Det er ikke stillt inn enda, og ikke er vi helt sikker på om vi skal ha ryktesystemet her inne heller. :)

#9

Viv skrev:

OK. Det er ikke viktig for meg om vi har eller ikke har ryktesystemet her, men når det nå først er her så er det jo trivelig å lese hva det står. Og da er faktisk hvem det kommer fra ganske ålreit å vite. :p

HP skrev:

Nå kan du se :)

Viv skrev:

Ja, jammen! :) Takk!
Og jeg hadde gjetta riktig.

Ingvild skrev:

Jeg synes godt at man kunne prikket andres innlegg, men hvorfor skal alle andre vite hvor mange grønne prikker du har fått?

Er med på et annet forum der ute der prikking og foruminndeling og farger på navn gjør et ganske sentralt visuelt inntrykk, og skiller folk fra hverandre på flere overfladiske, men tydelige nivåer.

Nå skal jeg innrømme at jeg ikke bruker forumet som min sosiale arena på samme måte som det virker som andre gjør der. Uansett så mener jeg at alle former for ryktesystemer burde vært privat mellom folk og evt om hint til admins om dårlig oppførsel, og ikke den sammenligningsgreia de er i dag.

Summer skrev:

Det er det som er meningen. :)
Vi vil ta bort prikkene, men beholde det som en tilbakemeldingsfunksjon.

HP skrev:

Planen er at prikkestatus skal bort, derfor er funksjonen her omdøpt til tilbakemeldinger. :)

Prikkejag er desverre et altfor vanlig fenomen...

Viv skrev:

Fine greier, det! For meg er det selve tilbakemeldingen som er hyggelig. Sånn som ellers i livet.