Healing, tarot, meditasjon, reiki, horoskop

#1

darkbreed skrev:

Heisann kjære venner,

Jeg har fått flere anmodninger om å legge personer på min liste for fjernhealing tidligere. Jeg vil dermed fortsette å utføre denne healingen for deg gratis, og gjøre dette gjevnlig sammen med andre jeg gjør det samme for.

Ellers vil jeg også anbefale deg å ta en titt på mine andre tjenester på denne siden:
(Klikk her for mer informasjon) / [url]www.PleiadianTalk.tk[/url]

Kopier hele adressen og lim inn i nettleseren om du ikke kan trykke på lenken.

Der har du mulighet til å få foretatt en meget innsiktsfull lesing av forskjellige aspekter angående degselv som f.eks horoskopet, tarotlesing, meditasjonsteknikker for dine problemer, healing, livssykluser og mer. Dette er ett inngående arbeid og du vil få vite veldig mye om deg selv og årsaken til eventuelle problemer du har - og viktigst av alt hvordan fikse disse problemene.

Ønsker du en slik "in-depth reading" foretatt av meg er det bare å bestille det fra siden min, husk å legg ved all informasjon du blir spurt om der, og jeg vil sette meg inn i ditt tilfelle og utarbeide en stor rapport for deg på rundt 30-40 sider med alle aspekter angående horoskopet ditt og hvordan du påvirkes av planetene i solsysteme både nå og da du ble født, positive og negative sider, jeg vil gi deg informasjon om hvordan arbeide med disse aspektene for å snu det negative inn til det positive, gi deg informasjon om hvordan komme i dypere kontakt med deg selv, forklare hvordan du selv både skaper og dermed kan endre din virkelighet og ditt liv, fortelle deg om andre energier som påvirker deg, gi deg en tarot lesing på et spørsmål du
måtte ha og mye mer.

Ellers vil jeg også anbefale min andre side som går på Reiki healing, samt Reiki innvielse om du selv ønsker å lære å bruke Reiki for å helbrede degselv eller andre og bli sertifisert healer - mer informasjon om det på siden min (Klikk her for mer informasjon) / [url]www.ReikiSkolen.tk[/url]

Der kan du ta alle tre grader av Usui Reiki og dermed selv bli
praktiserende Reiki Mester som vil si du kan både helbrede andre samt lære andre opp i Reiki og innvie dem i de forskjellige gradene.

Vil du ha mest mulig hjelp anbefaler jeg deg først og fremst en In Depth Reading fra min første lenke, noe som vil gi deg meget god forståelse av degselv og dine problemer og hvordan løse disse.

Ønsker du gå videre anbefaler jeg å ta Reiki kurset også, enten hele eller kun en av gradene.

Selv er jeg alltid tilgjengelig for personlig assistanse om du trenger hjelp eller har noen spørsmål, og mitt mål er å hjelpe så mange som mulige siden jeg har muligheten til å gjøre dette.

Desverre kan jeg ikke utføre alle disse tjeneste gratis slik jeg til nå har gjort med fjernhealing osv da det blir alt for mye arbeid, og lite tid til å holde på med det som "hobby". MEN, Betalte tjenester som opplæring i Reiki, og In Depth Reading osv har alle en 100% pengene tilbake garanti - er du av en eller annen grunn ikke fornøyd så får du pengene tilbake uten spørsmål så lenge du legger krav om dette frem innen 60 dager etter betaling. Og da er det også mulig å legge igjen kommetarer både på min egen hjemmeside samt her i dette forum om hvor fornøyd (forhåpentligvis) du var over resultatene og arbeidet jeg gjorde for deg.

Dermed er det absolutt ingeting å tape, tvert imot masse å tjene på dype innsikter om degselv som virkelig kan få snudd livet dit mot det bedre, prøv selv og bli med på selvutvikling slik så mange andre har gjort før deg!

Kontakt meg gjerne på [email][email protected][/email] skulle du ha noen spørsmål!

Med aller beste hilsener,
Edward Alexander